20220624123943_IMG_8876.tif

Projekty

 

Lookbook Walentynkowy

Materiał video stworzony na potrzeby prezentacji najróżniejszych stylizacji z okazji Walentynek. Powstał przy współpracy z kreatywnymi ludźmi jak i markami, które zaopatrzyły modeli w garderobę.

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/9

Piękno nie jedno ma imię

Jesteśmy zalatani, zabiegani i brakuje nie raz - chwili aby złapać relaksujący oddech czy pomyśleć. Codziennie bombardują nas miliony pikseli i tony papierów z kolorowymi obrazami, które często nie tworzą naszej rzeczywistości – tej naturalnej. Tej, która jest nam znana, którą możemy dotknąć i poczuć wszystkimi zmysłami naszego jestestwa. 
Dlatego wraz z Agatą Ciesielską, która sama tworzy najróżniejsze kadry postanowiłyśmy wspólnie zawalczyć o naturalność. Pokazać w dobie idealnej figury wykreowanej pod wpływem programów obróbkowych, że fałdki, zgięcia i inne falowości naszego ciała są czymś czego wstydzić się nie można. Akt stworzenia jest samym w sobie czymś pięknym. 
Stąd w naszych głowach zrodził się pomysł zrealizowania sesji zdjęciowej, kampanii pod hasłem „Piękno niejedno ma imię”, aby ukazać różnorodność kobiecych ciał bez retuszowanych udogodnień. Kobiecych, ponieważ płeć piękna najczęściej odczuwa presję podążania za ideałem. Mamy nadzieję, że dzięki całemu przedsięwzięciu każda dziewczynka, nastolatka, kobieta zaprzestanie tego i zacznie kochać swoje idealne ciało.

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/6

Prawda 

W realicazji

Hortensja
Hortensja

press to zoom
Hortensja
Hortensja

press to zoom
1/1

Jestem Kobietą

Mówi się, że piękno jest w nas, a jednak to właśnie wygląd zewnętrzny zaprząta nasze myśli, warunkuje poczucie własnej wartości i „reguluje” nasz sposób funkcjonowania w społeczeństwie. 

Kampania „Jestem Kobietą” powstała z myślą o Kobietach dla Kobiet. Zależy mi na ukazaniu różnych sylwetek płci pięknej, które nie są skażone poszukiwaniami swej
idealności bądź dążeniami do ideału. Kobiet, które akceptują siebie takie, jakimi są. Kobiet świadomych swych wad, ale jednocześnie pewnych posiadanych zalet. Kobiet z historią i bagażem doświadczeń, które złożyły się na ich życie – nie to wyidealizowane, ale prawdziwe. Co ważne, ich osobiste historie zostawiły ślad na ich ciele – to właśnie te życiowe znamiona sprawiają, że bohaterki kampanii wydają się ludzkie i prawdziwe, godne naśladowania.

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/10

Cielesność

Cielesność to próba przeciwstawienia się wyidealizowanym sylwetkom, które prezentowane są w reklamach, oraz filtrom stosowanym w social mediach przez np. znane osobistości. Projekt ukazuje cielesność, prawdziwość, naturę. Chcę pokazać, że można na siebie patrzeć z szacunkiem i małymi krokami ukochiwać siebie. Ciało to nie przedmiot, ciało to nie wróg - to nasz przyjaciel, dzięki któremu możemy rozpoczynać kolejny pełen nowych doświadczeń dzień.

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/21

Sztuka Karmienia Piersią 

W realizacji

Hortensja
Hortensja

press to zoom
Hortensja
Hortensja

press to zoom
1/1

Materiały video

 

Inspirację zaczerpnęłam od niesamowicie kreatywnej Aleksandry Żuraw, którą możecie kojarzyć z programu Top Model bądź właśnie z youtube. Moim zdaniem to ona stała się prekursorką reżyserowanych filmów, ukazujących w ciekawy sposób stylizacje. 

Kampania „Jestem Kobietą” powstała z myślą o Kobietach dla Kobiet.